Hemmafix

Att göra egna saker kan nog vara bland det roligaste som finns skull jag tro.
För några veckor sen gick jag upp på vår vind, en läskig sådan, och letade saker.
Jag hittade två saker som jag fastnade för. En träpall, tråkig och dan...
sen hittade jag också en vacker träkorg!

Varför inte göra dessa två saker till något superfint och supermysigt?
Så jag letade fram lite grundfärg till pallen och penslade på det.
Sen målade jag pallen en gång med vit blank färg. Dock bara en gång
för jag ville ha den lite sådär halvmatt och få det där lilla gamla utseendet! 

och åh, så fint det blev tillsammans!!
I korgen lade jag några burkar och i dem lade jag i alla mina pysselsaker
som jag inte vetat vad jag skulle göra av!
Otroligt fint och praktiskt! 










Ovanför hänger mina två fina tavlor av Carl Larsson
(köpta på Ullared)




Enkelt och mysigt att ha på sitt rum! Och det bästa av allt, så sjukt smidigt att fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0