Äntligen tillbaka!

Nu är jag äntligen tillbaka!!

Nu vänner, nu är jag här igen! Lycklig på många vis!
det har hänt så otroligt mycket saker sen jag sist hörde av mig.
Kanske inte så hemskt många saker, närmare bestämt två saker.

Först fyllde jag 18 år. Ingen direkt pärs, men ändå. Det var ganska stort! :)
Att fylla 18 är alltså något att rekommendera! haha!

Men det bästa av allt, JAG HAR TAGIT KÖRKORT!
Så fantastiskt underbart må jag säga! Vilken känsla!
Jag kan vara ganska så blyg ibland, rädd för att göra bort mig.
Men när jag fick körkortet, då fanns det inget som hindrade mig
ifrån att springa mitt i stan och hoppa å skrika!(bokstavligt talat)

Men som jag har kämpat för detta! Vet att jag inte är den enda som har
gjort det. Men ändå! Mitt självförtroende bara flög i upp i himlen, nästan!
Och visst får man vara stolt över sig själv då och då! Att vara stolt över sig själv
kan betyda så mycket för en själv!
Så jag höll verkligen inte knip om att jag hade klarat körkortet!:)

Det var väl de största sakerna som har hänt mig den sista tiden.
Inte fy skam enligt mig!

Det var lite om mig. Och jag hoppas verkligen att ni som läser detta
har haft det toppenbra ni med!
Och TACK ni som har sagt att ni saknat mitt bloggskrivande!
Det gör verkligen att jag älskar det ännu mer och det känns meningsfullt att göra det!
Tack!





För tillfället är jag lite sjuk. Men som sällskap har jag
vår fina mysiga katt August som ligger och sussar!
Söta kissemiss!



Man kan aldrig få för mycket av mysiga katt-bilder! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är min Bolsk det :)

2011-02-28 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0