Vackra ting



Denna vackra tavla fick jag i födelsedagspresent av min vän Elin.
Eftersom hon åkte iväg till Honduras dagen innan jag fyllde år
fick jag den några dagar i förväg. Det går inte beskriva hur
glad jag blev för detta kortet. Jag tittar på det varje dag och blir så tacksam.
Så det har en egen plats i min bokhylla!
Så fint!♥



Torkade rosor kan man hitta överallt i mitt rum, jag älskar det!





En kväll satte jag mig och målade detta fotostativ, eller vad det nu än kan heta.
Jag valde att måla det svart eftersom jag har bestämt mig att färgerna i mitt
rum ska vara svart, vitt, rött/rosa med lite gröna inslag.
Jag visste att jag ville ha något speciellt stående på den...



...och så när jag var på Ullared med Sofia och Kristin
och helt från ingenstans när vi gick där bland CD-skivorna
låg den där! En CD-skiva med "Love Songs" i ett plåtfodral!
wow, kärlek vid första ögonkastet!



På min födelsedag var tonår på besök hos Joel och Sara Folkesson.
Och av dem fick jag denna tändsticksask med en bild på Louis Armstrong.
Oh, förstår ni hur glad jag blev?!
Lugnt en utav den bästa presenten! Så tack!
Och jag fick genast en idé om hur jag skulle se ut i ena hyllan.
En silvrig ljusstake med ett eldat ljus i och en vit virkad duk
och med tändstickasken till. Oh, wow!



Min katt Laban. Ett halsband som jag fick som present
en gång för många år sedan. Så perfekt målat!
Han är värd en plats i hyllan!



Ett smyckesskrin som jag fick av mina föräldrar i födelsedagspresent.
Också en favorit! Jag älskar den!



En massa småfack överst sen är det bara lyfta upp den så finns det
en hel massa plats för lite större smycken.
Nu kan jag äntligen ha alla mina smycken någonstans!
Både praktiskt och snyggt!







Jag är mer än nöjd!

Kommentarer
Postat av: erikafikalakritspipa

Åh så fint du har det linda!! :) Och vilken fin blogg!! Det var så kul att hinna träffa dig lite igår, hoppas vi ses igen, du är en himla härlig människa!!

2011-03-14 @ 18:17:15
URL: http://erikafikalakritspipa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0