Hej Linda! Du var minsann inte lite ego idag!

Hej Linda! Du var minsann inte lite ego idag!

Jag älskar att testa nya frisyrer och sminkningar när jag är hemma.
Så fantastiskt kul!
Idag blev det mittbena. Jag brukar alltid testa innan jag duschar
för då är det bara att skölja bort allt, om det blir totalt misslyckat!


Kan även passa på och säga att jag hittade den grå tröjan
på JC idag. Köpte även en svart, precs vad jag behövde!
(rea var det också)






jag delade upp luggen med hjälp av plattång och sprej.


och lite "colorful eyeliner" på ögonlocket blev det en lite häftigare stil.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej otroligt snygga människa :O :D

2011-01-18 @ 20:23:57
Postat av: Sandra

Du är så fin! Passar ju super bra i mitt bena! (Y) :)

2011-01-18 @ 20:54:41
URL: http://sandrasegnatankar.blogg.se/
Postat av: Maria

2011-01-23 @ 16:59:10
Postat av: Maria Larsson

haha oj jag råkade skicka det tomma xD



skiiitsnyggt!!! :D<3

2011-01-23 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0