Så tack och lov för chokladmjölken!

Igår och idag har jag suttit massa på körskolan.
Snart är jag klar med alla faser i alla fall!


Jag tycker inte att chokladmjölk är så gott längre, men jag
måste verkligen säga att körskolans chokladmjölk är farligt god!
Kanske faktiskt att det blir så himla gott bara för att teorin
som jag har suttit och pluggat på i några timmar är så
himla tråkig så när jag dricker chokladmjölken så livar
det upp det hela. Så tack och lov för chokladmjölken!


När den här frågan kom så skrattade jag faktiskt lite...ganska självklart?!

Resten av veckan ska jag försöka att inte ägna tid åt teorin.
Istället får det bli att njuta ordentligt av ledigheten och
även kanske lite skolinlämningar som jag ska kolla på.

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0