Tala ut innan det står dig upp i halsen!

Vissa saker går man och håller för sig själv så himla länge!
Men varför gör man det när det är så mycket bättre att
bara fråga eller säga det man vill ha sagt. För då slipper
man ju att det står en upp i halsen!

Tala ut innan det står dig upp i halsen!

Jag har vunnit mycket på det och därför är jag så himla glad!
Kanske att jag tyvärr lät det stå mig upp i halsen
lite för länge men det ändrade jag på minsann!
Och det vann jag så himla mycket på!
Ibland får man släppa sin stolthet och "göra bort sig" lite om det så är nödvändigt!
Det är det värt!

Så jag är verkligen glad!
GLADGLADGLAD!!

Glad för mina vänner som jag har haft länge och även de som är lite mer nya vänner!




Kraam
Linda!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

Linda du har så rätt, verkligen. Det ligger mycket i det du säger o jag håller verkligen med dig.

Vi människor går ofta o ältar saker o ting o till slut kan det vara för sent.

Så vi borde verkligen börja tala mer. Börja säga saker som vi håller inne!!

Du har rätt, SnuskhummernLindaBindaStön :D

Jag tycker om dig min vän!!<3

2011-01-09 @ 12:51:00
Postat av: Linda

Ja! Grejen är att man kan bli så himla frustrerad på sig själv när man aldrig gör något åt saken man går och tänker på. Så det är nog något vi alla borde bli bättre på, jag tror verkligen det!

Haha, jag tycker om dig också Frida Pumper Wilhelmsson!!<3

2011-01-09 @ 13:07:35
URL: http://lindachristinapettersson.blogg.se/
Postat av: matilda

åh Linda! vilken fin blogg du har! här kommer jag kika in när jag behöver glädje. kul att få se lite ur din vardag också! massa kramar!!

2011-01-15 @ 18:07:34
URL: http://hangmattemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0