Blåbärssmoothie toppad med Elin- ett tipptoppresultat!

Igår eftermiddag så for jag som ett spjut till min underbara vän Elin!
Som vanligt så pratade vi, skrattade, "bakade", promenerade, pratade lite till...


Vi mixade ihop till en liten Blåbärssmoothie...fräscht och gott!


Visst, Elin var väl den som gjorde det mesta utav det hela...
men tanken var ju i alla fall god. Alltså tanken att vi skulle
göra det tillsammans.


Tadaa! Detta blev resultatet..! Det var nästan som att äta blåbärsyoghurt
men det är ju gott så detta var värt att göra!

Att jag får ha Elin som min vän har alltid vart en stor
trygghet för mig. Och jag vill tacka henne för att hon
bryr sig så mycket om mig!
Jag vet att jag säger det alldeles för sällan
så därför vill jag säga det här också!
Så tack Elin, för allt!<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv finaste <3

2011-01-05 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0