Vi alla saknar dig!<3

♥♥♥

Önskar av hela mitt hjärta att det inte skulle vara såhär.
Den gången jag såg ett stjärnfall önskade jag.
Den gången klockan slog 11.11 önskade jag.
Varenda gång jag hade chansen, önskade jag.
De gångerna jag hade chansen att önska önskade jag, att du skulle bli frisk.

Men önskningar kan inte alltid gå i uppfyllelse, det blir helt enkelt inte alltid som man önskar sig, även om det är allt man vill i hela världen.

Nu önskar jag att du kan minnas tillbaka på ditt liv med glädje, minnas de vackraste stunderna du har fått uppleva.

Det vet jag att du gör.

Du är en ängel, har alltid vart och kommer för evigt att vara.

Tack för att du alltid fått betyda så mycket, för alla du känner.

Inte minst för din närmsta familj.

Min förebild. Nu och för alltid.

Jag älskar dig Lisbeth.<3


26-10-2010


Detta skrev jag när Lisbeth var som mest sjuk. Texten får tala för sig själv.

Jag bad många gånger för vår älskade Lisbeth.
Och jag litar och tror på att Gud tog hand om Lisbeth.
Och att han fortfarande ser till att hon har det så fantastiskt bra.

Vi alla saknar dig!<3

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0