Han är perfekt!

"Han är verkligen söt och snäll på så många vis! Han är verkligen en kille som är helt perfekt!
Satsa på honom Linda, gör det!"

Det kanske bara är jag som har tänkt på detta, men jag blir totalt livrädd
när någon säger såhär till mig!
Just de där orden han är perfekt, det får mig att bli super nervös och nästan pankslagen.

Jag vill inte ha en perfekt kille, för jag vet att jag är lååångt ifrån perfekt på många vis.
För jag kan faktiskt säga att jag tycker verkligen att vissa personer är så
perfekta om vi människor någonsin kan vara. Vissa har...det mesta.
Och det känner inte jag att jag är.

Därför är det så himla jobbigt när vänner säger att
"Linda, han är perfekt! Satsa på honom!!" 


Jag har ingen aning om hur ni tänker, men för mig så känns en "perfekt" person läskigt...

Kraam! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0